Netradiční spot o Frýdku-Místku, jehož prostřednictvím jsou diváci zváni na zajímavá místa ve městě i na tradiční kulturní a sportovní akce, se dostal do amerických domácností. V minulých dnech ho odvysílala Czech-American TV, kterou sleduje přes dva a půl milionu amerických domácností v šedesáti městech a přes sto tisíc diváků z celého světa na internetu.
„Jedná se o veřejné a nekomerční vysílání formou videodokumentů, ve kterých se divák dozví informace o českých regionech, městech a památkách. Cílem Czech-American TV je rozšířit povědomí o České republice a její kultuře a zviditelnit její turisticky zajímavé destinace. Minulý týden byl program zaměřen právě na Frýdek-Místek a na Beskydy,“ přiblížil ředitel televize John Honner s tím, že zejména promo film o Frýdku-Místku měl u diváků velmi pozitivní ohlas.
Na webu www.catvusa.com lze od konce loňského roku, díky spolupráci s českými vysokoškolskými studenty technických oborů a profesionálních webmasterů, sledovat vysílání i na mobilních telefonech a tabletech. Přímo s televizí spolupracoval na odvysílání spotu o Frýdku-Místku a Beskydech Moravskoslezský krajský úřad, který využil jedinečné možnosti propagace regionu v zahraničí.
Vysílání Czech-American TV o městě a okolí lze zhlédnout na http://www.catvusa.com/broadcast/september-21-2015/ - tento link bude aktivní šest měsíců.
Zdroj: Jana Matějíková, Magistrát města Frýdku-Místku